منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 99537
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






بیوگرافی دکتر احمدسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه.بنیانگذار و پیشکسوت کانگ فوی ایران

 

دكتر احمد سلامي متولد  3/2/1333 شهرستان اروميه ميباشد اواز همان زمان دانشجوئي حتي در دبيرستان فعاليت هاي علمي و عقيدتي داشته ودر شرف انقلاب اسلامي نيز در صفوف انقلابيون  آبادان شركت نموده ومدتي  نيز به دستور امام ترك خدمت نموده  پس از فرار شاه درآبادان كميته انقلاب اسلامي گارد ساحلي را تشكيل و تا احراز پست  معاون انقلابي منطقه پيش رفته و نيز مدت هفت سال در مناطق عملياتي داوطلبانه خدمت نموده كه در اين اثنا خدمات سياسي ونظامي در استانداري ، قرارگاه برون مرزي رمضان و ... فعاليت داشته است.

 گوشه ايي از فعاليت هاي او به شرح ذيل مي باشد :اپلود عكس

1- بنیانگذارسبک جهانی رزمی کانگ فو توآ- 21 است که ضمن فعالیت درکلیه استانهای کشوربا سابقه  30  ساله اکنون این رشته جزء ورزشهای مصوب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در آمده است و تا کنون هزاران نفر در سطح كشوردر این رشته فعالیت می کنند وبیش از1000 نفر مربی در سطح دانشگاهها و استانها جهت تدریس بصورت پایور مشغول تدریس هستند .

2- بنيانگذار سازمان مردم نهاد زير نظر وزارت كشور به شماره ثبت27862 ت 31281

3- استاد دانشكده نيروي انتظامي و دانشگاه آزاد بناب و ...

4- مسئول تربيت بدني دانشگاه مدرس.

5- رئيس اتحاديه سبك هاي كانگ فو ايراني

6- دارای مدرک طی دوره  36 ماهه جنگاوران ارتش می باشد که جزء افراد منحصر بفرد می باشد .

7- مؤلف چندین کتاب و دهها مقاله و تحقیق در زمینه مبانی ورزشهای رزمی در جراید و کنگره های علمی0

8- برگزار كننده بیش از 38 كنگره علمي،فرهنگي با بيش از 1000 تحقيق و مقاله در سبك كانگ فو توآ21 در سراسر كشور .

9- كسب و اخذ بیش از 36 فقره تشويق از مقامات كشوري و لشكري .

10- گرایش تحصیلی وی در لیسانس ریاضی و در کارشناسی ارشد بیومکانیک تربیت بدنی است فلذا در جهت آنالیز و تجزیه و تحلیل تکنیک های ورزشهای رزمی اشرافیت دارد  واقدام به تاسيس كلينيك بيومكانيك نموده است0 پایان نامه دوران تحصیلی نامبرده با اخذ نمره  20  جزء طرحهای برتر به وزارت علوم اعلام شده و موضوع آن در زمینه درمان و بررسی وضعیت بیو مکانیکی تنه بیماران مبتلا به کمر درد به روش طب سوزنی و ورزش درمانی است که مدت سه سال طول کشیده است 0

11- نامبرده قادر است از نظر آمادگی بدنی ده هزار گام در روز جهت آمادگی قلبی عروقی بحالت دو ورزش کند و تعداد هزاران تکنیک و ترکیب و عکس العمل سازی را در یک ساعت بصورت آزمایشی اجراء نماید .

12- پياده روي 500 كيلو متري طي 9 روزدر سن 53 سالگي ازپايتخت ايران تهران  به پايتخت جهان اسلام اصفها ن همراه با پيام حرمت وتقديم به شهردار اصفهان .

13- كسب و اخذ مجوز تاسيس دانشگاه علمي كاربردي پس از 31 ماه پيگيري مداوم در شهرستان شهر بابك كرمان در 5 گرايش تحصيلات دانشگاهي .

14- شركت در برنامه هاي صدا و سيما جهت ارائه نرمشهاي بيومكانيك روز دنيا به بيماران كمر دردي و ديسك كمري در برنامه خانواده شبکه يك.

15- بمدت 25  سال در واحد های نیروی انتظامی بخصوص مرزبانی و قضایی و عملیاتی (7 سال)  و مراکز آموزشی  خدمت نموده که به کلیه زیر و بم و معضلات اجتماعی آشنایی تجربی و علمی دارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah